Direct Action - Pokrowiec na okulary NVG POUCH - Shadow Grey - PO-NVGP-CD5-SGR
Pokrowiec na okulary NVG POUCH Shadow Grey Direct Action PO-NVGP-CD5-SGR
Kieszeń taktyczna Direct Action NVG Pouch przeznaczona jest do bezpiecznego przenoszenia gogli lub monokularów noktowizyjnych. Przystosowana do transportu popularnych monokularów AN/PVS-18 czy AN/PVS-21 lub podobnych. Wykonana z wytrzymałej Cordury 500D, zamykana na zamek błyskawiczny.
Etui na gogle posiada miękkie welurowe wnętrze
Pokrowiec NVG posiada usztywnioną konstrukcję, doskonale chroniącą jej zawartość. Wnętrze zostało dodatkowo wypełnione pianką dla jeszcze lepszej ochrony, a całość mocowana jest do pasa taktycznego lub oporządzenia zgodnie z montażem MOLLE.
Cechy:- Kieszeń taktyczna na okulary, gogle i monokulary noktowizyjne lub wykonana z Cordury 500D
- Usztywniona konstrukcja
- Wnętrze z weluru dodatkowo wypełnione zabezpieczającą pianką
- Zamykana na zamek błyskawiczny
- Wewnętrzna dodatkowa kieszeń
- Montaż do paska o średnicy 45 mm lub oporządzenia taktycznego zgodny z MOLLE
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Cordura 500D |
Wymiary | 22 x 13 x 6 cm |
Waga | 138 g |
Kolor | Shadow Grey |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.